Toprağa hayat veren nasırlı elleri, emektar çiftçilerimizi ve doğayla bütünleşen insan hikâyelerini tek bir karede buluşturduk. Tarım ve Orman Bakanlığımızın düzenlediği 15. Uluslararası Tarım, Orman ve İnsan Fotoğraf Sergisi, Vali Yardımız Sn. Ahmet ÖZDEMİR, İl Müdürümüz Alpaslan KENGER ve protokolümüzün katılımıyla MNG AVM'de açıldı.