Vatandaşlarımızın güvenilir, sağlıklı ve hijyenik gıdaya ulaşması amacıyla il genelindeki imalathane, kasap, market ve toplu tüketim yerlerine yönelik denetimlerimizi yoğunlaştırdık. Halk sağlığını korumak ve güvenli gıda arzını sağlamak için teknik ekiplerimizle bayram süresince de sahada ve görev başındayız!
Gıda Kontrolör Görevlisi Eğitimi Erzurum'da Başladı. 1-5 Haziran tarihleri arasında veteriner hekim ve mühendislere yönelik düzenlenen Gıda Kontrolör Görevlisi Eğitimi, Erzurum'da başladı. Eğitime Erzurum'un yanı sıra Ardahan ve Tunceli illerinden de katılımcılar iştirak etti. Programın açılış konuşmalarını Erzurum İl Tarım ve Orman Müdürü Alpaslan Kenger gerçekleştirdi. Konuşmasında, güvenilir gıdanın temini için alınacak eğitimin önemine vurgu yapan Kenger, katılımcılara başarılar diledi ve eğitimin hayırlı olmasını temenni etti.